Commerciële content | Speel bewust 18+ | hands24x7.nl | Algemene voorwaarden gelden

Hoe neem ik contact op met ZEbet bij vragen?

Hoe neem ik contact op met ZEbet bij vragen?

ZEbet is een van de legale aanbieders van online kansspelen op de Nederlandse markt. Dit maakt het bedrijf dan ook interessant voor Nederlandse spelers die bijvoorbeeld graag geld inzetten op sportweddenschappen. Bij het kiezen van een goede bookmaker kan de klantenservice echter ook een grote rol spelen. In dit artikel zullen wij toelichten hoe ZEbet gebruik maakt van de klantenservice en welke middelen er ingezet worden om contact te onderhouden met de klanten bij vragen.

Ontdek de welkomstbonus van ZEbet!

Klantenservice pagina op de website

Net als zo ongeveer iedere andere website heeft ook ZEbet een pagina op de website met extra informatie die hulp in verschillende situaties moet bieden. Deze pagina kun je vinden door op de website van ZEbet op zoek te gaan naar het kopje ‘Help’. Hier vind je allerlei informatie die betrekking heeft op verschillende onderwerpen. Zo vind je bijvoorbeeld informatie over het wedreglement dat ZEbet toepast. Hier wordt de definitie van een weddenschap uitgelegd, maar ook de betekenis van een single-weddenschap en combinatie- en systeemweddenschap. Ben je dus op zoek naar informatie hiervoor kun je dat hier vinden. Verder vind je op de help-pagina ook informatie over de verschillende typen weddenschappen, uitleg over de winstberekening, wanneer een uitslag erkend wordt en wanneer een weddenschap als ongeldig verklaard wordt. Mocht je dus echt gericht op zoek zijn naar informatie over een van deze onderwerpen, dan doe je er goed aan om eerst op de website te kijken voordat je direct contact opneemt met ZEbet. 

Ontdek de welkomstbonus van ZEbet!

Overige contactopties 

Mocht je er toch niet uitkomen met de informatie die vermeld staat op de help-pagina dan heeft ZEbet nog meer opties om tot een antwoord op je vraag te komen. Zo zie je onder het kopje ‘contact’ op de website staan dat ze telefonisch bereikbaar zijn, maar ook via een contactformulier en WhatsApp. In deze paragraaf zullen wij alle drie deze methodes bespreken en hoe jij hiermee contact kunt leggen met ZEbet. 

Telefonisch

De eerste manier om contact te leggen met de klantenservice is telefonisch. In tegenstelling tot andere aanbieders op de Nederlandse markt is de klantenservice van ZEbet niet 24/7 bereikbaar. Zo hebben ze te maken met vaste openingstijden waarmee je als klant met vragen dus rekening dient te houden. Van maandag tot en met zaterdag zijn ze bereikbaar van 9 uur tot 22 uur en op zondag van 9 uur tot 18 uur. Binnen deze openingstijden kun je telefonisch contact opnemen via het nummer: 070 – 3380 365. Mocht je er telefonisch niet uitkomen, of je hebt gewoonweg geen zin om telefonisch contact op te nemen, kijk dan verder naar de verschillende contactopties van ZEbet. 

Contactformulier

De tweede manier om contact te leggen met de klantenservice van ZEbet is door het contactformulier in te vullen op de website. Geregistreerde gebruikers kunnen wanneer ze ingelogd zijn ook gebruik maken van een live chat, waarop zij antwoord zullen krijgen binnen de openingstijden van de klantenservice. Niet geregistreerde gebruikers of mensen die contact willen maken via e-mail dienen het contactformulier op de website in te vullen. Via e-mail zul je vervolgens binnen enkele dagen een reactie krijgen. Mocht bijvoorbeeld een vraag hebben over een ZEbet bonus dan kan het zeker helpen om het contactformulier in te vullen en te wachten op een reactie via de e-mail. 

Whatsapp

De derde methode van klantcontact die ZEbet hanteert is WhatsApp. Deze app wordt natuurlijk wereldwijd ontzettend veel gebruikt en dat maakt het dan ook interessant voor bedrijven om toe te passen. ZEbet maakt dan ook gebruik van dit communicatiemiddel om de klanten en de doelgroep zo goed mogelijk te bedienen. Mocht je dus liever niet willen bellen en ben je bang dat het via e-mail te lang duurt? Neem dan contact op met ZEbet via Whatsapp (zie website voor meer informatie hierover).

Social Media

De Nederlandse tak van ZEbet is ook te bereiken voor klanten via Social Media. Momenteel is op de website van deze bookmaker zichtbaar dat ze actief zijn op X (voorheen Twitter), Facebook en Instagram. Op Instagram is de pagina afgeschermd voor gebruikers die jonger zijn dan 24 jaar. In Nederland mogen jongeren onder de 24 jaar namelijk geen gebruikmaken van online kansspelen. Op deze pagina’s kan het ook zomaar eens voorkomen dat een ZEbet promo code voorbij komt die je kunt gebruiken tijdens sportweddenschappen. Op X is het bedrijf te volgen via @ZEbet_NL, op Instagram @zebet.netherlands en op Facebook onder de naam ZEbet NL. Deze pagina’s kunnen dus interessant zijn voor bonussen, maar ze kunnen je mogelijk helpen bij het vinden van een antwoord op een van je vragen die betrekking hebben tot ZEbet. 

Ontdek de welkomstbonus van ZEbet!

Kortom: contactinformatie klantenservice ZEbet

ZEbet is op het gebied van klantenservice iets anders dan de bekendere en grotere bookmakers in Nederland. Zo is het bedrijf niet 24/7 bereikbaar voor klanten, maar zijn er speciale openingstijden waarin de klanten contact op kunnen nemen met het bedrijf. Iets wat wel 24/7 kan is informatie opzoeken op de website. Dit kan bijvoorbeeld door de ‘help’-pagina door te lezen en te kijken of je hier een antwoord kunt vinden op je vraag. Daarnaast zijn er nog verschillende contactopties, waarin je binnen de openingstijd contact kunt opnemen. Die openingstijden zijn van maandag tot en met zaterdag van 9 tot 22 uur en op zondag van 9 tot 18 uur. Tijdens deze tijden kun je telefonisch contact opnemen en gebruikmaken van Whatsapp. Verder kun je ook nog een contactformulier invullen. Ten slotte kun je met Social Media proberen om de klantenservice van ZEbet te bereiken. 

Ontdek de welkomstbonus van ZEbet!

Andere vragen over ZEbet

Deze inhoud mag niet worden gedeeld met minderjarigen. Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+, loketkansspel.nl

logo footer